עיצוב לוגו ומהות העסק
מי שכבר יצא לו לקבל לא מעט כרטיסי ביקור לידיו ומי שיצא לו לקרוא ניירות מכתבים של ארגון כלשהו, נחשף ללוגו של הארגון. ארגון בכל סדר גודל שמכבד את עצמו ומעוניין להתבלט ולבדל את עצמו מאחרים בונה לעצמו לוגו מסוים שמעביר את המסר העיקרי של הארגון כולו. ברגע שנעשה עיצוב לוגו מסוים ומי שמקבל כרטיס ביקור, מכתב, וכד', ואותו לוגו אינו בולט ואינו יוצר את הרושם הרצוי הרי שלא נעשתה עבודה נכונה ביצירתו. דבר זה יכול לגרום לכך שאנשים לא יזכרו את הארגון ששלח להם את המכתב, או כל דבר אחר, ולכן הם גם לא יוכלו לפתח נאמנות בתור לקוחות בעתיד הרחוק.
לא לחינם משקיעים ארגונים שונים לא מעט משאבים במהלך של עיצוב לוגו. אם נחשוב על הסיכון הכרוך בהחלפת לוגו למשל, הרי שנראה כי כל עיצוב לוגו שלא ישקף נאמנה את תהליך המיתוג של הארגון יכול אף להסב לו נזק. לוגו פונה בסופו של דבר אל קהל היעד של הארגון ואין הוא יכול להיות רק יפה, צבעוני, יצירתי, או מרשים, אם אין לא שום שייכות לארגון ולמסר שהוא אמור להעביר. לכל עסק יש מהות, ועסק שמייצר נעליים או מוצרי בנייה חייב עיצוב לוגו התואם למהות שלו ולקהל הלקוחות הפוטנציאליים שאמורים להיחשף לתדמית שהוא מנסה ליצור לעצמו בהתאם לתחום העיסוק שלו.
לכן כל עיצוב לוגו שמושתת על מהותו של הארגון הוא זה שיכול לגרום ללקוח לזכור את הארגון וברגע שבו ייווצר אצלו צורך מסוים הוא ימצא את עצמו פונה בצורה כמעט בלתי מודעת דווקא לארגון שהלוגו שלו בלט והעביר את המסר במדויק. אנו חושבים כי פרסום תדמיתי לא ממש עושה עלינו רושם, אז כדאי שלרגע אחד נסתכל על מצרכי מזון ומוצרי בני קיימא שרכשנו לאחרונה לבתינו ואז נעמוד מול האמת במלוא עוצמתה. מי שמבצע מהלך של עיצוב לוגו בצורה חכמה ומקצועית מצליח למשוך אליו את קהל היעד שלו ולגרום לו לקנות או להזמין שירות דווקא מהארגון שלו, ויש לכך הוכחות בעולם כולו.
עיצוב לוגו הילה שבתאי עיצוב לוגו פרש סטודיו 03-6315536 www.pirsum4u.com